søndag 12. september 2010

Etui/pung som kan brukes til veldig mye

Jeg hadde så lyst til å prøve å lage noe nytt og kom plutselig over noe slikt som dette.
En tutorial på en nydelig pung/etui som kan brukes til å oppbevare det utroligste fant jeg HER.
Jeg laget en egen mal: - et rektangel og brukte en tallerken for å få den riktige buen på toppen.
Foret med volumvlieselin og bom stoff, strøk og sydde noen sømmer...bank, bank og vips ble en nydelig pung/etui til.
Syntes det var så utrolig moro å sy disse at det holdt ikke bare med 1 nei, det ble visst mange av disse og flere er under planlegging.
Denne pungen/etuiet kan brukes til å oppbevare det meste som f.eks.bind og tamponger, sminke,smykker,smokker og til å med bruke som en lommebok. Burde egentlig ha vært glidelås på grunn av småpenger, men jammen holdt småpengene seg på plass. Et stort bruksområde denne saken her kan benyttes til.
Finner flere av disse til salgs i Epla butikken min HER.


Selges kr 80,-pr.stk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig at du ville skrive noen ord til meg:)