onsdag 13. oktober 2010

Skjønne farger....

Jeg hadde helt glemt å blogge om denne nydelige jakka og buksa jeg strikket for en stund tilbake.
Strikkesettet var beregnet på vår lille tulle, men så har det seg nå slik....
at
jeg har en tendens til når jeg har strikket ferdig et plagg, så blir det merkelig nok liggende en stund før jeg tar fatt på monteringen.
Høres jo helt bak mål ut, men det er nå slik jeg er.
Hadde jeg vært riktig skrudd sammen hadde jeg jo gått på med en gang plagget var strikket ferdig med liv og lyst for endelig å få ferdig et produkt....men nei da, slik er ikke jeg.
Tror du jakka og buksa var passe til vår lille tulle når jeg endelig fikk somlet meg til monteringen.....
Nei da.  For lite!
Har nå lagt ut jakka og buksa for salg i Epla butikken min.  Størrelse 4-9mnd.
Synes jakka er vidunderlig fin med fantastiske farger og vurderer faktisk å strikke ei lik jakke og bukse i en større størrelse.

2 kommentarer:

  1. Vilken fin tröja, letar mönster till en sån kofta - vad har du använt för mönster? Så fin kofta dottern fick av sin mormor, sticka hon på frihand eller efter mönster?

    SvarSlett
  2. Hei.
    Tusen takk for trivelig kommentar.
    Mønster på kofta fant jeg i et hefte fra Dalegarn nr 210.
    Mønster på den grønne kofta som moren min strikket til lille jenta vår fant hun i boka som heter: Strikkeboka av Gerd Fjellanger.
    Masse fine oppskrifter både i heftet og boka.

    SvarSlett

Koselig at du ville skrive noen ord til meg:)