tirsdag 15. februar 2011

Jippi en beautiful blogger award til!!!


Jeg har vært så heldig å fått enda en beautiful blogger award!!!!
Jeg blir helt rørt jeg:)

Denne awarden har jeg fått av SABLA JILT som har en fantastisk fin blogg.
Tusen takk!!!!!!

Med awarden fulgte det 7 spm som skulle besvares:


1.Ta opp nærmeste bok, slå opp på s 18 og linje 4, hva står det der?
-1 or 2 layers woven fabric, light or medium
2.Hva så du sist på tv:
-Drømmehagen med de 2 minste ungene mine:)
3.Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå:
-ahh helt stille her nå, bare blafringen av flammer i peisen
4.Når var du sist ute, og hva gjorde du da?
-var ute for 2 timer siden og matet fuglene med min lille datter
5.Hva har du på deg nå? 
-svart og hvit fanakofte og svarte vanlige bukser
6.Hvilken film så du sist og hva het den?
-Skriften på veggen med Varg Veum
7.Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?
-hadde jeg ikke hatt unger kunne jeg absolutt ha tenkt meg det, men det var før og ikke nå:)

Jeg må da sende denne awarden til 7 verdige vinnere og
de utvalgte er:


Jeg vil samtidig takke for alle koselige tilbakemeldinger jeg får her inne på bloggen.
Det setter jeg utrolig stor pris på!
Tusen takk:)
Ha en fortsatt trivelig dag alle sammen!!

1 kommentar:

  1. Hei Anne Line,
    tusen takk for awarden!
    Gøy å lese litt om hva du holder på med:)
    Klem Siri

    SvarSlett

Koselig at du ville skrive noen ord til meg:)