søndag 15. september 2013

Klær som ble laget i sommer...

Selv om det har vært stille her en stund har jeg laget litt klær i sommer.
Laget noe til barna, en kjole til meg selv og noe på bestilling.
Fargerikt barselsett.
Mønster: Ottobre
Stoffer: texart,sydilla og stoff og stil 
 2 t-skjorter i et herlig stoff med biler
Mønster: Ottobre
Stoffer: stoff og stil
 Genser i gave til ei barnehagevenninne.
Mønster: Ottobre
Stoffer: Sydilla og stoff og stil
Genser på bestilling.
Mønster: Ottobre
Stoffer: Sydilla og stoff og stil
 T-skjorte til godjenta mi.
Mønster: Ottobre
Stoffer: Stoff og stil og sydilla
 Kjole til godjenta mi.
Mønster: Onion 20022
Stoffer:lokal stoffbutikk
 Nattkjole til godjenta mi.
Mønster: eget
Stoffer: ebay og Sydilla
Kjole til meg selv.
Mønster: eget
Stoffer: stoff og stil og Raindbow textil.

4 kommentarer:

  1. Du har hatt en kreativ sommer ser jeg:) Mange fine plagg, og helt sikkert fornøyde kunder!

    SvarSlett
  2. Guri så herlig det første settet var!

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har sydd. Likte spesielt godt settet med neshorn:-)

    SvarSlett

Koselig at du ville skrive noen ord til meg:)