søndag 3. august 2014

Hallo etter ALT ALT for lenge...

Det er nesten flaut, men jeg ser at jeg ikke har lagt ut noe her siden januar!
Ja jeg synes det er rett og slett er flaut.
Jeg har ikke ligget på latsiden når det gjelder sysiden.
Jeg har rett og slett hatt mye annet å gjøre enn å sitte foran pc`n.
Legger ut noen bilder nå av hva jeg har laget og legger ut noe annet litt senere. 

 Barselgave til ei lita snuppe.
Body, kjole og tights har jeg funnet mønster til i Ottobre.
Veldig fornøyd med passformen.
Alt er i str 62.
Her er et nærbilde av kjolen.

 T-skjorte til lillegutt med traktorer. Jeg elsker dette stoffet. Det er så friskt og fint.
Mønster: Ottobre
Stoff: Olivias (tror jeg)
 T-skjorte som lillegutt ga til bursdagsgave til en kamerat i barnehagen.
Mønster: Ottobre
Stoff: stoff og stil og sydilla(tror jeg)
 T-skjorte til lillegutt med hester som han elsker. Vi har hester her hjemme på småbruket hvor vi bor og hest......det er best i følge lillegutten her.
Mønster: Ottobre
Stoff: Sydilla
 Her er t-skjorta "in action" og en nattkjole med glitrende stjerner. 
Fornøyde unger med de nye klærne sine
Her er et bilde av bare nattkjole "in action". 
Mønster: fra eget hode
Stoff: ebay og SS.


5 kommentarer:

  1. Hei, koselig med innlegg fra deg igjen! Så mye fint du har laget.
    Litt PC lat har vi lov til å være...

    SvarSlett
  2. Hei! Så mange flotte klær du har sydd! Likte spesielt godt det lilla settet øverst, det er utrolig fint:-)

    SvarSlett
  3. Så mange fine klær:) flink du:)

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  5. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    SvarSlett

Koselig at du ville skrive noen ord til meg:)