fredag 14. januar 2011

Bursdagsgave

I kveld skal vi feire bursdag til ei jeg er "filletante" til.
"Filletante" synes jeg er et forferdelig ord, men det er nå det de kaller det her hvor jeg bor.
Fikk så lyst til å sy en liten ting til henne og det endte opp med at jeg laget denne i går kveld.
Veldig morsom å sy så det kan nok hende det blir produsert flere av denne typen.
Vet ikke helt hva jeg skal kalle denne saken, men den kan brukes til for eksempel pennal,oppbevaring av toalettsaker/sminke eller noe helt annet som er valgfritt.

Riktig god helg alle sammen:)

2 kommentarer:

  1. Så fin den ble.
    Da blir hun sikkert glad.
    Ha en god helg!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig kommentar.
    Hun ble veldig fornøyd med pennalet(som hun skulle bruke det til) og det varmet mitt hjerte:)

    SvarSlett

Koselig at du ville skrive noen ord til meg:)