fredag 4. februar 2011

Jeg har fått BEAUTIFUL BLOGGER AWARD


Jeg har vært så heldig å fått en beautiful blogger award av trinepinesin!
Det er en ære å få en slik award og jeg setter utrolig pris på den.
Tusen tusen takk!!
Anbefaler alle om å ta en titt inne på den fantastiske fine bloggen til trinepinesin!
Masse spennende å titte på:)

Med awarden kom det noen spørsmål jeg skal svare på og det har jeg gjort etter beste evne:

Ta opp nærmeste bok, og slå opp på side 18
let fram linje 4. Hva står det der?
Boka som lå nærmest meg var "Den store barne sangboka 2"(har jo to småtasser jeg synger litt for og det hender seg jeg ikke kan hele teksten gitt....)
På linje 4 s. 18 står det :
"Mari du bedåre"


Hva var det siste du så på TV?
Big bang med Anne-Katt Hærland og Dagfinn Lyngbø


Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå?
TV - Nytt på nytt.
Minste mann og min samboer.


Når var du sist ute, og hva gjorde du da?
Jeg var på Me&I møte hos ei venninne i går kveld.


Hva har du på deg nå?
Ja dette er jo bare vakkert : blå velour bukse, hvit topp og orange hettejakke....(men behagelig er det iallefall).


Hvilken film så du sist?
"Skriften på veggen, Varg Veum"

Kunne du tenke deg å flytte til utlandet?
Jupp, det kunne jeg tenkt meg TIL TIDER så absolutt.
Det ideelle hadde vel vært å bo i et varmere land på vinteren og bo her hjemme i Norge på sommeren.  Men så er det jo så at jeg egentlig er veldig glad i vinteren å jeg da....
Kanskje annenhvert år hadde vært det ideelle?
Vel, er vel egentlig fornøyd med slik det er nå å jeg da:)


Ønsker samtidig å takke alle mine lesere for de koselige kommentarene dere legger igjen hos meg.
Setter utrolig stooooor pris på det!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig at du ville skrive noen ord til meg:)