torsdag 12. oktober 2017

Lang dvale

Nå har jeg virkelig vært fraværende lenge!
Jeg beklager virkelig mitt lange fravær.
Jeg har hatt og har vel egentlig fortsatt en travel hverdag, men har måttet prioritere litt annerledes denne gang. 
Jeg håper en meget lang dvale nå er over og at jeg kan starte å blogge litt igjen. 
Selv om jeg har vært fraværende en god stund har ikke kreativiteten ligget brakk. 
Har hatt mange prosjekter på gang, men ønsker i første omgang å vise dere dette flotte settet til en hesteinteressert gutt på 4 år som jeg fikk bestilling på.
Settet er laget i str 116. 
Buksa har ei artig baklomme som dessverre ikke vises på bildet.
Vinyltrykk på armen på genseren setter ekstra særpreg på settet.
Mønster på genser i fra Ottobre nr 4/2013 med noen justeringer her og der.
Mønster på bukse i fra Heilt spesiell og jubel (den eldste boka) med noen justeringer ved lommene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig at du ville skrive noen ord til meg:)