torsdag 28. oktober 2010

Heklede hjerter og pulsvarmere

Jeg har fått litt dilla på å hekle igjen, så nå produseres det julehjerter som bare det.  Er så koselig å sitte og slappe av med slikt småtteri foran Tv`n om kvelden.  Må få min kjære til å kjøpe mer garn til meg i dag når han er på farten.
Ettersom det begynner å bli kaldt ute har jeg sydd et par pulsvarmere i nydelig lys rosa ullfilt.
Pyntet dem med perlehjerter og en nydelig heklet rosa blonde.
Synes dem ble riktig så søte:)
Jeg har også klippet og begynt på noen i lilla, men har ikke fått bestemt meg for hva slags pynt jeg skal ha på dem ennå.
Du finner disse julehjertene til salgs på Epla HER.

Du finner disse søte pulsvarmerene til salgs på Epla HER.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig at du ville skrive noen ord til meg:)