onsdag 27. januar 2010

Hipp hurra, jeg har fått award fra bloggene: jojohjemmesydd og mitt kreative hjørne!!!
Tusen hjertelig takk skal dere ha. Var veldig overraskende og kjempe hyggelig.




Ettersom regelen er slik at jeg skal fortelle 7 personlige ting om meg selv og gi awarden videre til 7 kreative blogger kommer dette nå:



1. Jeg heter Anne Line, er 33 år og stortrives med det.
2. Er mamma til ei nydelig jente på 6 måneder, en trivelig gutt på 11 år og er stemor til en snill gutt på 11 år.
3. Er samboer med en snill og flink mann som er snekker og rett og slett kan brukes til det meste og som jeg er kjempe glad i.
4. Kjøpte oss et småbruk for litt over 1 år siden og håper på å få en fornyelse i dyreflokken til sommeren...høner:-)
5. Har nå mammapermisjon, men jobber til daglig på en alternativ ungdomsskole i nærheten og stortrives med begge deler.
6. Liker å være kreativ og bruke fantasien til å skape nye ting.
7. Har det egentlig som plommen i egget om dagen og er veldig fornøyd med tilværelsen....trallalalala.


Jeg vil gjerne sende awarden videre til: Litefrø, lilleLeo, Cilipus, Charmerende gjenbruk, Silli, Lillis verden og Majas hobbykrok.
Takk for at dere er så flinke damer og for den inspirasjonen dere gir andre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig at du ville skrive noen ord til meg:)