tirsdag 12. januar 2010

strikket baby ullsokker

Nå er det nytt år og nye muligheter. Startet det nye året med masse ideer til nye prosjekter.Ettersom det i en lengre periode har vært så kaldt, har jeg benyttet tiden flittig innendørs til å lage diverse ting og tang. Regner med jeg skal klare å få lagt ut noe av det i løpet av kort tid. Disse sokkene ble strikket til lille jenta vår i baby ull. Jeg var så lei alle ullsokkene som bare falt av de små føttene, så jeg bestemte meg for å strikke noen med skikkelig god passform. Disse satt som støpt og lille jenta vår holder varmen på beina sine.

1 kommentar:

  1. Hei.
    Det var kjempe fine sokker :)
    Lurte på om du er villig til å dele oppskriften? Har ei venninne som vil at jeg skal strikke bla. sokker til barnet hun venter seg i desember :) Men det er så vanskelig å finne brukbare oppskrifter.

    -Siri

    SvarSlett

Koselig at du ville skrive noen ord til meg:)