søndag 24. januar 2010

strikkepinne etui


Jeg har alltid irritert meg over skoasken jeg har strikkepinnene mine i. Det er riktig nok en gammel og velbrukt skoeske, men dog ganske så utslitt nå etter mange års flittig bruk. Syntes det nå var på tide å få litt mer orden på strikkepinnene. Sydde i går kveld etter at lille jenta vår hadde gått til sengs et strikkepinne etui. Det er nå på tide at den gamle skoesken går av med pensjon. Takk og farvel til deg!
Ble vel ikke helt 100% fornøyd med resultatet av etuiet, men det er muligheter for forbedringer til en senere produksjon.
Mønsteret er funnet på http://www.pickles.no/ ( mye fint på denne siden).

1 kommentar:

  1. Så deilig med system :) jeg syntes kanskje at det ble litt mye med platevatt mellom stoffene, tror jeg bare syr det uten vatt i mellom neste gang.

    SvarSlett

Koselig at du ville skrive noen ord til meg:)