onsdag 11. mai 2011

Jeg har fått en AWARD!

Jeg har fått AWARD!

fra Buttonsfly og AK`s hobbyblogg.
Tusen hjertelig takk skal dere ha begge to.  
En stor ære:)



Denne awarden skal sendes videre til 5 blogger med mindre enn 100 følgere og på den måten kan flere oppdage hvor mange flotte blogger som finnes rundt omkring.

Sender den videre til disse flotte bloggene:


Jeg ønsker å takke alle som legger igjen kommentarer inne på min blogg.
Det er utrolig koselig å høre fra andre og dette gir meg inspirasjon til å blogge om noe av det jeg bruker tiden min til.
Tusen takk for at dere tar dere tid til å skrive ned noen ord.

4 kommentarer:

  1. Hei :-)

    Så kjekt at du ville være med på gavekort-trekningen :-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for awarden! Veldig koselig å se at andre har funnet frem til min blogg og setter pris på det dem finner der :-)

    SvarSlett
  3. Tusen takk til dere begge to. Kjempe koselig å få en award igjen:)

    SvarSlett

Koselig at du ville skrive noen ord til meg:)