torsdag 5. mai 2011

Jippi jeg har vunnet...

min første GIVEAWAY!
Inne hos Capricorn vant jeg min første giveaway:)
Ta en titt inne på hennes fine blogg HER.
Gledet meg som en unge til å få pakke i posten.
Før helgen fikk jeg dette i posten.
1par svarte solbriller med hvite prikker.
1 nøste med brunt ull garn Arwetta.

Jeg har aldri brukt dette garnet tidligere så det skal bli moro å teste ut en ny garntype.
Solbrillene kom som bestilt for her i heimen var det ingen solbriller i sikte.  Solen har jo vært flittig gjest hjemme hos meg i det siste så disse ble tatt i mot med åpne armer.
Tusen takk Capricorn!

Er ikke så glad i å bli tatt bilde av, men synes liksom jeg måtte ta et bilde å vise frem de nye solbrillene.
Bildet er tatt tidlig en morgen før alle andre var oppe.
Godt det ikke synes hvor trøtt jeg var....


4 kommentarer:

  1. Grattis!!!
    Gøy å vinne litt.
    Skal si Du kledde solbrillene.
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Så bra at premien falt i smak :) Ikke noe som er bedre enn det.. Takker for kommentar inne på bloggen også. syns den matbloggen er genial. utrulig mye spennende der inne!! Skal prøve grunnoppskriften på brødet der i nærmeste fremtid selv ;) håper å høre dine erfaringer fra denne bloggen.. :))

    SvarSlett
  3. Yeeee er jo så gøy å vinne!!!

    SvarSlett
  4. Heisann Anne Line!

    Tusen takk for awarden, det var virkelig hyggelig av deg. Jeg setter stor pris på den koselige kommentaren du la igjen hos meg.
    Det varmer og inspirerer til videre blogging.

    Beste hilsen fra Solveig

    ...og her var det mye fint å se på, du har jammen meg hendene fulle med 4 unger, husdyr og alle de kreative prosjektene du har gående. Imponerende:)

    SvarSlett

Koselig at du ville skrive noen ord til meg:)