torsdag 19. mai 2011

Jepp....sovemasker

jeg har sydd litt til Epla butikken min igjen!
ALT for lenge siden sist.
Det har vært praktisk talt umulig å få til slike sysler når samboer har vært i dårlig form, jeg har fått lungebetennelse og muligens kikhoste (venter på svar), minsten har fått bronkitt og lille jenta er forkjølet......
Men nok om elendigheten, jeg har nå kost meg med å sy noen herlige sovemasker og klippet mange som nå er klar for sying.
Håper muligheten for å sy litt igjen kommer tilbake for det gir meg muligheten til å tenke på litt annet enn bare sykdom og at jeg er ufattelig SLITEN.
Det gir meg faktisk litt mer overskudd og jeg STOR koser meg foran symaskina.
Er glad i stoff med prikker og disse så dagens lys i dag.


1 kommentar:

  1. Herlige sovemasker:D
    Elsker også prikker, så disse falt virkelig i smak.:)
    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min, er så morsomt å finne slike kommentarer når man våkner;)

    Ønsker deg en nydelig fredag og ei vakker helg
    klem fra siri

    SvarSlett

Koselig at du ville skrive noen ord til meg:)